21 Mart 2010 Pazar

YOZGAT İZLENİMLERİ



Fazlı KÖKSAL

Görev gereği 25 gün kadar Yozgat’ın Akdağmedeni ilçesinde kaldım. İşim çok yoğun olduğu için, bu süre zarfında Akdağmadeni’nden ayrılamadım. Ama benim Akdağmadeni’nde olduğumu duyan, Türk Telekom Yozgat eski İl Müdür V. Sayın İsa Altınok ziyaretime geldi. Başka bir gün de, Yozgat’ın Pazarlama Eski Müdürü Musa Sakin ve Pazarlama Uzmanı Salim Altınok ziyaret ettiler. Eskimeyen dostlarla eski günleri yad ettik.

Türk Telekom İl Müdürü Arif Doyuran da telefonla arama nezaketinde bulundu.

Görevim bitince, Ankara’ya dönerken, iadeyi ziyarette bulunmak, görüşebileceğim eski dostları görebilmek için Yozgat’a uğradım. Telefonla defalarca aramama rağmen sevgili Musa Sakin’e ulaşamadım. Yozgat’ta kaldığım 2-3 saat içinde Sayın İsa Altınok’un misafiri oldum.

Beraber, Türk Telekom İl Müdürlüğünü ziyaret ettik. İsa Altınok ayrıldığı 2006 yılından sonra Yozgat Türk Telekom İl Binasına ilk kez geldiğini söyledi. Yapımında önemli katkıları olan binaya girerken duyduğu heyecanı hissedebiliyordum.

Güvenlik görevlileri, geldiğimiz gören diğer personel hoş geldiniz demeye koşuyorlardı. Doğru İl Müdür Yardımcısı Sayın Muttalip Efe’nin odasına girdik…
Kucaklaşma, hasret giderme ve koyu bir sohbet…

Geldiğimizi duyan; Salim Altınok, Süleyman Arıkan, Hüsnü Şahin ve İbrahim Aktaş da Muttalip Bey’in odasına geldiler. Hepsi de 2. Tip. 90 günlük geçiş süresini kullanıyorlar. Daireye gidip geliyorlar ama işleri yok. İşlerini, aynı görevi bundan sonra sürdürecek arkadaşlarına devretmişler. Hatta e-posta adresleri iptal edilmiş. En fazla da e-posta adreslerinin iptal edilmesine kırılmışlar…

Yani Türk Telekom, hatalı politikalarıyla; kırgınlar, kızgınlar ordusuna yenilerini eklemiş…

Arkadaşlardan izin isteyip, İl Müdürü Arif Doyuran’ı makamında ziyaret ettik..
Bizi kapıda karşıladı…

Isparta’da Pazarlama Müdürü olarak görev başladığı günlerden (2000) tanıdığım Arif Doyuran’ı hiç değişmemiş gördüm…
Türk Telekom’un dününden bugününden konuştuk…
Arif Bey; “Türk Telekom Dışardan nasıl gözüküyor?” diye sordu…
DIŞARDAN kelimesi bir çivi gibi beynime çakıldı…
Bir nezaket ziyareti olduğu için, çok fazla detaya girmedim. “Telekom eski Türk Telekom değil.” Dedim sadece.

İl Müdürünün yanından ayrıldıktan sonra Çevre Orman İl Müdürlüğüne uğradık. Orada ayak üstü de olsa Fatih Ekici, Metin İnci ve Timur Sezen’le görüştük…

Yolda karşılaştığımız, Sağlık İl Müdürlüğünde çalışan Teknisyen Fatih Önder’e ise ancak merhaba diyebildik.

Üç saatlik Yozgat Ziyaretimizin sonunda, yüzlerce eski dosta merhaba diyememenin burukluğu , bazı dostları görebilmenin mutluluğunu bastırıyordu.
Bazı arkadaşlar, Yönetim Kurulumuzu Yozgat’a davet ettiler… Ben de, tüm arkadaşların katılacağı bir toplantı organize edebilirseniz neden olmasın dedim… Umarım, Yönetim Kurulumuz da, gerek Yozgat’ta gerekse diğer illerde yapılacak toplantılara sıcak bakar…

Başka kentlerde başka dostlarla karşılaşmak umuduyla, Yozgat’tan ayrıldım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder